Vad är ok?

Sitter just nu och kollar på Debatt,idag handlar det om kränkande
kommentarer på internet. Om youtube men också allt annat. Det får
mig att tänka på hur vidrig bloggvärlden egentligen är,när folk får
elaka kommentarer varje dag,och vem skriver dessa kommentarer
egentligen? Tex Kissie får negativa kommentarer varje dag,hur länge
ska alla avundsjuka läsare orka tills de fattar att hon inte bryr sig?
Själv har jag inte upplevt så elaka kommentarer men gör jag det kommer
jag personligen vilja föra en debatt med den personen om varför den skrev
så bara så ni vet ;) Hihi ne men om du går fram till en främmande person
och säger nåt riktigt kränkande kan du anmäla personen,men skriver man
på nåns blogg gäller inte alls samma saker,dåligt! Anton Abele,som nyss var
med på debatt,tycker att regler som gäller annars ska gälla på internet med,
oavsett hur hög brottsnivå det är,vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: amanda

Du har ett stort fel

när du söäger att kommentarerna är från avundsjuka läsare. Varför i hela friden ska man vara avundsjuk på en brud som måste plastikoperera sig sådär mkt för att vara nöjd med sig själv?

2010-11-30 @ 21:31:11
Postat av: Ingrid

Sådär säger väldigt många men jag håller faktiskt inte med. Om det inte handlar om avundsjuk,är det då osäkerhet i sig själv? För varför ska man kommentera elakt och lägga sig i en person man inte ens känner? Har aldrig förståt det,gillar man inte henne så undviker man hennes blogg istället för att vara taskig.

2010-12-01 @ 06:27:08
URL: http://ingridek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0