Prao på Riksdagen

Nu tänkte jag berätta lite om min proa på riksdagen som jag varit på
denna veckan! Jag och en kompis bestämde oss för att ta kontakt
med olika ledarmöten för att få en praoplats. Vi fick svar från många,
och vi valde sedan en moderat från Bohuslän. Man visste inte riktigt vad
man skulle ha för förväntningar men allt blev 100 gånger bättre än vad
jag trodde :)
Vi har fått göra så mycket roligt och spännande,varit med på Tv,sett politiker
som Maria Vetterstrand,Peter Eriksson,Jimmy Åkerson tyvär,Lars Ohly och
såklart Strdsministern Fredrik Reindfeld ;)
Jag orkar inte berätta mycket mer nu men jag kan rekommendera er som
är lika intresserad av politik att ta kontakt med en ledamot och be om en
prao-plats,ni kommer inte ångra er!


Kommentarer
Postat av: alaa

Gud vad kul att få praoa i riksdagen :D

2010-11-14 @ 17:00:27
URL: http://lllolos.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja det var riktigt kul faktiskt :)

2010-11-14 @ 19:06:53
URL: http://ingrdek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0