Ny blogg!

Hej och välkomma,det här blir min tredje blogg,hihi.. Har alltid börjat med
att jag fått ett bloggsug men sedan slutat med att jag tröttnat och slutat blogga.
Nu har jag fått ett sånt där bloggsug igen och känner att jag måste skriva av mig!
Ialla fall tänkte bara skriva lite om mig först. Jag heter Ingrid och är 15 år. Jag bor
i Småland med min mamma,pappa och två brorshor. På fritiden umgås jag med vänner,
träffar pojkvännen,läser,lyssnar musik och läser bloggar ^^
Mina största intressen i livet är kläder och smink. Kanske ganska många som också
tycker det? :)
I min blogg kommer ni nog få se ganska mycket bilder som jag tar på mig själv,ville
ju bli modell när jag var lite ;)
Hope you gonna like my blog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0