Bunett!

Förlåt att jag inte har uppdaterat men som ni kanske vet var jag hos
min pojkvän till idag och sen åkte jag till Jönkköping och shoppade,ni
ska få se det snart :)
Hihi nu ska ni få två bilder på mig som brunett,känns helt sjukt
efter att ha varit blondin hela livet men jag kan inte säga annat
än att jag gillar det! :) Självklart kommer jag bli tvungen att tona
så färgen verkligen sitter och efter det kommer jag lägga i ljusa
slingor men ni ska få se hur det blev nu :)
Täckte över ansiktet men det handlar ju mest om håret ändå :)
Egentligen ger inte bilderna någon rättvisa till färgen som faktiskt är
mer ljusare men ungefär såhär ser det ut :)

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Godmorgon sötnos <3

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

PUSS <3

2010-12-06 @ 06:10:09
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0